RETOURNEREN - klachten - wijzigen adres

IK HEB EEN VERKEERD BEZORGADRES DOORGEGEVEN

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.

 

HOE MOET IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.

  • Vul ons retour formulier in, zodat wij jouw retour goed kunnen verwerken. (Stuur deze mee met het pakket).
  • Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  Wij dienen de retourzending binnen 14 dagen ontvangen te hebben. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 8 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer.
  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn (helaas) voor eigen rekening.

 

LET OP: Vergeet het retour formulier niet in te vullen en mee te sturen

  • Het product dient retour te komen in de originele verpakking.
  • Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
  • Afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden.

 

Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via contact@yintan-artshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

KLACHTEN

Service staat voorop bij YIN TAN ARTSHOP. Heb jij een klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice. Eén van onze medewerkers zal jouw klacht in behandeling nemen en uiteraard z.s.m. beantwoorden/ afhandelen/ oplossen. Mail jouw klacht naar ......

 

Het komt wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.